19 augusti 2011

Fredag i bilder



Söta mammi kom förbi jobbet idag med vackraste blombuketten. På lunchen träffade jag söt vän som lånade ut en (enligt utsago) bra bok som jag stod o höll i på flygplatsen i somras. Så lite fredagslyx: Blandad Årechoklad och lite Nya Zeeländskt vin. Tog två för mig nya flaskor som skulle passa bra till torsken i citron- och salviasås som jag lagade till middag: Hunter's Sauvingnon Blanc (6202) och Saint Clair Vicar's Choice (2188) (tyävrr är det fel på Systembolagets hemsida just nu så jag kan inte länka). Har hittills smakat Hunter's som var väldigt smakrikt.

Detta är första helgen själv...
Men ack så mysig en fredag kan vara ändå. Har ju inte riktigt kommit dit än där jag känner mig alldeles ensam eller så. Nä, just nu njuter jag faktist bara av att få mysa själv och göra precis vad jag vill. Hade planerat en AW med en kollega, men hon insåg att allt hon hade i plånboken var ett stort hål så vi fick planera om. Istället hade jag tänkt njuta av lite Ice Age 2 på 4an ikväll (jag har just nu bara 1an, 2an och 4an, så det är liksom inte så mycket att välja på), men ve och fasa och stor chock... De sänder den på svenska! Nä dubbade filmer är inte det jag gillar mest. Men men, kanske ska ta upp min nya bok istället.

Hoppas ni har en mysig fredag!

Kram,
 Miss CS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar