20 augusti 2011

Utvilad

Foto: svt.se

Vaknade efter att ha sovit mer än 10 timmar. Wow det vet jag inte när jag gjorde sist. Efter allt det här med att vi skulle separera och jag flytta så har det varit väldigt svårt att sova. Dock så pratade jag med mitt ex igår på telefon... Han satt hemma och lyssnade på deppmusik. Vi sa att vi saknade varandra. Jag ville dock inte prata om det på telefonen, för jag vet att det är en massa som vi inte har pratat om än, och vill hellre ta det ansikte mot ansikte. Vi har nu bestämt att vi ska ses hemma hos mig på tisdag - vilket känns bra. Men jag har ingen aning om var det kommer att leda.

Nu är det snart dags för god frukost och melodikrysset. Jag vet, otrolig tantvarning (men jag är ju ändå 30+), men Melodikrysset är sån nostalgi för för mig. Jag är uppvuxen med det varje lördag långt upp i tonåren. Och lite musik och klurigheter är ju alltid mysigt. (Men en fundering bara... Hur f*n gjorde de innan Google fanns?? :))
Sen blir det träning och uppackning av lådor som gäller resten av dan. Innan middag och förfest hemma hos EB. Ikväll blir det party i Huvudstads-vimlet. Har inte varit ute på sjukt länge. Inte sen innan sommaren nån gång tror jag - och som singel, typ aldrig. Får se om jag stöter på några riktigt snyggingar då. ;)

Ha en toppen lördag!
Kram.
 Miss CS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar